ارسال بار از ترکیه به ایران و هزینه باربری ترکیه به ایران تضمینی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ارسال بار از ترکیه به ایران و هزینه باربری ترکیه به ایران تضمینی

ارسال بار از ترکیه به ایران

ارسال بار از ترکیه به ایران توسط شرکت آراز تجارت اهرنجان

کشور ترکیه یکی از مهم ترین همسایه های ایران است که روابط خوب آن ها باعث شده تا صادرات و واردات انواع کالای مختلف نیز پر رونق باشد.

در این زمینه یکی از اصلی ترین بخش های تجارت،حمل بار از ترکیه به ایران و نحوه درست انجام آن است.

بدون شک امروزه شرکت ها و کارخانجات زیادی هستند که برای گسترش کسب و کارشان، به برقراری روابط تجاری و صادرات و واردات کالا فکر می کنند.

بنابراین اگر شما هم در مورد نحوه ارسال بار از ترکیه به ایران، هزینه و.. به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، در ادامه همراه ما باشید.

حمل بار از ترکیه به ایران

همانطور که خودتان هم می دانید، زمانی که صحبت از تجارت بین المللی به میان می آید، حمل و نقل یکی از پایه های مهم به شمار می رود که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت.

به طور کلی برای حمل و نقل و ارسال بار از ترکیه به ایران، راه های متفاوتی مانند ارسال زمینی، فریت بار، کارگو و.. وجود دارد که هرکدام از آن ها برای شرایطی خاص مناسب خواهند بود.

شرکت حمل بار از ترکیه به ایران

قطعا با توجه به اهمیت ارسال بار از ترکیه به ایران، شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که ارائه کننده خدمات متفاوتی همچون ارسال گروپاژ از ترکیه به ایران، فریت بار، تخمین هزینه ها، حمل و نقل هوایی، دریایی و.. هستند و با داشتن تجربه در این مسیر یاری کننده شما خواهند بود.

البته توجه کنید که هنگام انتخاب شرکت حمل بار از ترکیه به ایران، مطمئن و معتبر بودن آن اولین فاکتوریست که باید به آن توجه کنید.

هزینه حمل بار از ترکیه به ایران

هزینه حمل بار از ترکیه به ایران به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که از مهم ترین آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

. ماهیت یا نوع کالا، مانند معمولی یا شیمیایی بودن بار
. روش ارسال بار مانند ارسال گروپاژ، فریت بار، کارگو و..
. وزن و حجم بار
. نوع بسته بندی کالا
. قوانین دولتی در زمینه گمرک، مالیات و..
. هزینه اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار از ترکیه به ایران
. نرخ ارز
. و..

ارسال بار زمینی به ترکیه

پیش از این گفتیم که ترکیه با ایران مرز مشترک دارد، بنابراین حمل بار از ترکیه به ایران زمینی یکی از راحت ترین راه های ممکن برای واردات کالاست که معمولا زمان و هزینه کمتری صرف می کند.

پیش از هر چیز باید بدانید که زمان ارسال بار از ترکیه به ایران، به فاکتورهای مختلفی مانند نحوه ارسال و گروپاژ یا فول کانتینر بودن بار بستگی دارد.

در ارسال فول کانتینر، حجم باری که مد نظر شماست، باید به اندازه ظرفیت کامل یک کانتینر باشد.

البته در صورتیکه که فرد علارغم بار کمتر به این روش تمایل داشته باشد، می تواند با اجاره یک فول کانتینر به صورت دربست از این راه استفاده کند.

در مقابل، ارسال گروهی بار به ایران یا همان گروپاژ قرار دارد که در ادامه به طور مفصل بررسی خواهد شد.

ارسال گروهی بار به ایران

ارسال بار از ترکیه به ایران به صورت تخصصی و گروپاژ، از راه های به صرفه ایست که مزایای مختلفی دارد، اما ابتدا بگذارید شما را با این نوع روش ارسال آشنا کنیم!

حمل و نقل گروپاژ مانند نامش، ارسال کالا به صورت گروهیست. زیرا معمولا پیش می آید که حجم بار واردکنندگان مختلف به اندازه یک کانتینر کامل نیست،

بنابر‌این در این شرایط شرکت ها بار مشتریان مشتریان مختلف را یکجا جمع کرده و بعد از رسیدن به ظرفیت مورد نظر، به صورت گروهی به ایران ارسال می کنند.

بارها معمولا به صورت هفتگی جمع آوری شده و از ترکیه به مرزهای ایران وارد می شوند.

ارسال زمینی بار به روش گروپاژ یکی از راه های مهم و تخصصی محسوب می شود که مهم ترین مزیت آن قیمت به صرفه اش است.

همچنین مشکل ارسال بار به مناطقی که فرودگاه یا راه آهن ندارند نیز با استفاده از این روش قابل خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت ارسال بار بار از ترکیه به ایران به صورت گروپاژ، قابلیت انعطاف پذیری آن است که باعث شده مشتریان بتوانند زمان ارسال و یا مسیر حمل و نقل را متناسب با نیازشان تعیین کرده و یا تغییر دهند.

ارسال گروهی بار از ترکیه به ایران برخلاف سایر روش ها، به پیچیدگی های خاص در زمینه بسته بندی نیاز ندارد و معمولا رعایت استانداردهای اولیه برای ارسال بار کافیست.

كارگو استانبول به ايران

کارگو یکی دیگر از روش های ارسال بار است که توضیح آن به زبان ساده “حمل بار به نقاط مختلف دنیا از طریق هواپیماهای تجاری و مسافربری” می باشد.

این روش که در دسته حمل و نقل هوایی جای گرفته توسط شرکت هایی که هواپیماهای باری دارند انجام می شود.

در صورتیکه شما هم تجارت خاصی دارید که حجم بارهای تان عموما زیاد است، کارگو استانبول به ایران برای تان به صرفه تر خواهد بود.

هزینه کارگو از ترکیه به ایران

هزینه کارگو از ترکیه به ایران نیز مانند روش های قبل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

. ابعاد و وزن بار
. نوع کالای مشتری
. فاصله هوایی مبدا و مقصد (هر چه مسیر انتخابی طولانی تر باشد، قیمت کارگو از ترکیه به ایران نیز بالاتر خواهد بود.)
. قوانین کشورهای مبدا و مقصد
. شرکت ارائه کننده خدمات
. و..

حمل بار تجهیزات صنعتی از ترکیه به ایران

از آنجایی که کشور ترکیه از نظر صنعتی نیز شاهد پیشرفت های خوبی بوده، خرید و واردات این نوع کالاها نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

چنانچه بار مورد نظر شما شامل دستگاه های صنعتی باشد، حمل آن روی کانتینرهای بین المللی انجام شده و نسبت به روش های هوایی هزینه کمتری در بر دارد.

همچنین اگر بار مشتری شامل چند دستگاه کوچک و کم حجم است، ارسال بار گروهی یا گروپاژ انتخاب بهتری برای واردات خواهد بود.

در مجموع حمل بار تجهیزات صنعتی از ترکیه به ایران به صورت تخصصی و غالبا از راه زمینی انجام می شود و چنانچه شما در این زمینه تخصصی ندارید بهتر است که حتما از شرکت های فعال درخواست مشاوره کنید.

در این مورد شرکت آراز تجارت اهرنجان ارائه کننده خدمات و مشاوره های تخصصی در زمینه ارسال بار از ترکیه به ایران است که در تمامی این مسیر همراه شما خواهد بود.

ارسال مواد اولیه از ترکیه به ایران

مواد اولیه یکی از مهم ترین کالاهای وارداتی کشور ایران به شمار می روند که از مواد اولیه صنایع غذایی گرفته تا صنایع شیمیایی را شامل می شوند.

از همین جهت ارسال مواد اولیه از ترکیه به ایران نیز بسیار حائز اهمیت بوده و به علت حساسیت نوع بار، به دقت بیشتری نیاز دارد.

ارسال این گروه از محصولات نیز به روش زمینی مرسوم تر بوده و مراحل بسته بندی و آماده سازی آن ها پیچیده تر از سایر کالاهاست.

هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران در زمینه مواد اولیه، علاوه بر وزن و ابعاد به نوع ماده هم بستگی دارد و هر چقدر که کالا با ارزش تر بوده یا شرایط نگهداری سخت تری داشته باشد، هزینه نهایی نیز بالاتر خواهد بود.

البته این هزینه در نهایت به سود خود شماست، زیرا تامین کننده امنیت و سلامت کالاهای ارسالی و بخشی از سرمایه تان است.

توجه داشته باشید که واردات مواد شیمیایی از طریق هوایی معمولا قوانین و پیچیدگی های خاصی دارد که به جای آن می توانید از ارسال زمینی و گروپاژ استفاده کنید.

ارسال تجهیزات کشاورزی از ترکیه به ایران

تجهیزات کشاورزی از دسته مهم ترین کالاهای وارداتی هستند که یکی از بزرگ ترین شرکای تجاری ایران در این حیطه، ترکیه است.

ارسال تجهیزات کشاورزی از ترکیه به ایران به علت پر رونق بودن این تجارت برای بسیاری از شرکت ها و کارخانجات واردکننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این زمینه شرکت آراز تجارت اهرنجان از طریق ارسال گروپاژ بار به صورت تخصصی و مطمئن برطرف کننده این نگرانی خواهد بود.

ارسال گروهی بار تجهیزات کشاورزی علاوه بر آسان تر بودن، از نظر هزینه ای نیز برای تان به صرفه تر خواهد بود.

ارسال لوازم خانگی، پوشاک، ادکلن و.. از ترکیه به ایران

واردات پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، به خصوص محصولات چدن و بلوری یکی از پرسودترین کسب و کارهاییست که امروزه مشتریان زیادی را به خودش اختصاص داده است.

توجه داشته باشید که ارسال زمینی و گروپاژ لوازم خانگی و اثاثیه شکستنی به علت امنیت بیشتری که دارد، بیشتر به تجار پیشنهاد می شود.

همچنین آسان تر بودن شرایط بسته بندی، این شیوه ارسال را برای واردات پوشاک، لوازم آرایشی و.. مناسب تر کرده است.

توجه کنید که هزینه باربری از ترکیه به ایران در گروپاژ کمتر از سایر روش های حمل و نقل است و به کمک آن می توان بار را به هر نقطه ای از کشور ارسال کرد.

ارسال خرده بار از ترکیه به ایران

خرده بار که با نام های دیگری همچون روباری، کنار باری یا پشت باری نیز شناخته می شود، حالتی به صرفه برای ارسال بار است که معمولا برای بارهای کوچک با حجم کم کاربرد دارد.

خدمات ارسال خرده بار از ترکیه به ایران در شرکت های معتبر با ایمنی بالا انجام شده و معمولا ۲ روش دارد.

یکی از آن ها همان ارسال گروهی بار است که برای تان توضیح داده شد، و دیگری استفاده از خودروی باربری برای ارسال بار درب شرکت یا منزل مشتری است که گاها حمل بار یک یا ۲ مشتری دیگر را نیز انجام می دهد.

به طور کلی حمل خرده بار از ترکیه به ایران برای وسایلی مانند ظرفشویی، کاناپه، یا هر نوع وسیله دیگری در‌ این ابعاد مشخص، مناسب است و زمان ارسال آن نیز خیلی طولانی نیست.

فریت بار از ترکیه به ایران

فریت بار از بهترین روش های ارسال کالا از ترکیه به ایران، برای مسافرانی است که با مشکل اضافه بار مواجه می شوند.

علاوه بر آن این روش بیشتر برای کالاهایی که ماهیت شخصی دارند کاربردیست.

در فریت بار باید با توجه به حساسیت کالا، بسته بندی مناسبی در نظر بگیرید اما اگر اطلاعاتت کافی ندارید بهتر است که با شرکت های ارائه کننده خدمات فریت بار مشورت کنید.

هزینه فریت بار به استانبول

برای تعیین هزینه فریت بار به استانبول باید فاکتورهایی مانند وزن، حجم، نوع کالا و.. توجه کنید.

وزن کالا همان عددیست که روی ترازو نشان داده می شود، اما برای به دست آوردن وزن حجمی و واقعی باید از فرمول زیر (برحسب سانتی متر) استفاده کنید.

۶۰۰۰/ (طول×عرض×ارتفاع)همچنین هزینه انتقال بار به گمرک و سایر هزینه های جانبی نیز بر هزینه فریت بار از ترکیه به ایران یا بالعکس اضافه خواهد شد.

قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران

پیش از این گفتیم که هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران از مواردیست که به فاکتورهای بسیار گوناگونی وابسته است،

اما به طور کلی اگر شما هم درباره قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران کنجکاو شده اید، باید بگوییم که هزینه تقریبی آن توسط شرکت های حمل و نقلی و لجستیکی مثل آراز تجارت اهرنجان کم تر از ارسالی های چمدانی است برای اطلاع و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

البته توجه کنید که این هزینه ها به صورت تقریبی است و شما برای استعلام دقیق قیمت‌ها باید با کارشناسان شرکت آراز تجارت اهرنجان تماس گرفته و با توجه به نوع بار هزینه نهایی را تعیین کنید.

کلام پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا روش های متفاوت ارسال بار از ترکیه به ایران و همچنین عوامل موثر بر قیمت آن ها را به طور کامل برای تان توضیح دهیم.

چنانچه شما هم در این مسیر به همراهی نیاز دارید،شرکت آراز تجارت اهرنجان با ارائه خدمات تخصصی در زمینه ارسال بار به صورت زمینی، گروپاژ و.. یاری کننده شما خواهد بود.

در نهایت امیدواریم که تمامی نکات گفته شده در این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نمونه ارسال بار از ترکیه به ایران توسط آراز تجارت اهرنجان